Saturday, May 2, 2009

p'mulaan yg HAMPA...

tick tock! alo2~ n salam pd spe2 yg bace~
tick tock nih bkn la utk ap2 k'gunaan yg merbahaya ato sketkn ati org len...
tp hnyalah luahan ati n otak ku yg b'guguran pd wktu ini~

nk start lame da tp xcukup time n asyk t'lpe...[isk3 tua da ak neyh...]
so arini aku rse free so start la 1st blog aku yg xsbrpa neyh...

skg ngah cuti sem...[a'ah ak student klej lg~]
tataw nk watpe smpai 3bln...mcm buang mse klu x kje...tp nk kje pown aku mls...
so aku pown ter"meniarap" d'cni,dpan lptop cikai aku neyh,mnlis blog m'gunakn tenet kakak aku~[ckup bln t byar 1/2 la eh...]
aku neyh spesis bekmen [batman org mlayu] t'pelihara sbb mkan mnum sma free cuz mak ak msak~ ekekeke ok xlwak pown...huh...
tym siang t'tdo,mlm plak xnak tdo smpai pagi...i2 la sdkit xtbyk pown profil ak scra lateral nya~
prlukan deskripsi lbih?? click la di cimbclick.com.my...insyaallah xdpt ape2...hehe

mlm td..[eh da pagi da???] gdowh lg dgn si-dia tock-tick...
sbb mlut aku xreti nk slow down...aku t'buat dyer ngis...[dem...kuajar aku nihh!!]
so aku nk kasi lagu neyh dkt dyer~


AZ YET - HARD TO SAY IM SORRY